Parduodamas puikus ir konkurencingas automobilis. Surinktas naudojant tik kokybiškas dalis ir negailint laiko.

Kėbulas:
Kapotas ir abejos durys turi įlenkimų, galiniai sparnai nudažyti ne itin kokybiškai. Bet pats kėbulas nepriekaištingos būklės, atliktas antikorozinis dugno padengimas sutvarkant visas buvusias paviršutines rūdis. Išpjautas galinis bamperis ir pašalintas priešrūkinis, priešrūkinio lemputė perkelta į vieną iš atbulinės eigos žibintų. Ant galinių arkų sumontuoti praplatinimai, kurie vieną pusę praplatina 25mm. Papildomai yra priekinio bamperio pažeminimas, reikia nusidažyti ir uždėti ir šoniniai slenksčiai (tvirtinimo vietos padarytos). Visiškai išmontuotas minkštas nuleidžiamas stogas, esant reikalui galėsiu jį pridėti ir palikas tik kietas stogas.
Pakeisti visi stabdžių ir kuro vamzdeliai.
Salonas:
Vairuotojo sėdynė sparco sprint
Nardi vairas su momo signalu
Finecutparts v2 short shiferis
VDO alyvos temperatūros gaugė
Sumontuota padangų slėgio ir temperatūros stebėjimo sistema.
Sumontuotas led salono apšvietimas vietoje saulės uždengimų.
Variklis:
Variklis pilnai perinktas prieš 5000km, naudotos tik kokybiškos dalys. Honinguotas blokas ir nulyginta plokštuma, galvutė papildomai nušlifuota 1mm siekiant aukštesnio suspaudimo laipsnio. Pritrinti visi vožtuvai. Suvestas įsiurbimo kolektorius su variklio galvutės kanalais.
Sudėti nauji king indėklai, nauji žiedai, pakeisti visi hidrokompensatoriai naujais, orginalūs vožtuvų riebokšliai, visi kiti variklio riebokšliai taippat pakeisti. Sumontuotas alyvos aušinimo radiatorius su mocal termostatiniu sumuštiniu.
Nauja exedy firmos sankabos komplektas.
Perdaryta aušinimo sitema su Finecutparts aušinimo perkėlimo komplektu ir įdėtas storesnis aliuminis radiatorius.
Išmetimas uždėtas 4-2-1 nuo nbfl modelio ir apvyniotas termobintu, paliktas sūkurinis rezonatorius ir n1 bakelis. Pašalintas egr.
Variklio pagalvės pakeistos Finecutparts su poliuretano įvorėmis.
Sumontuotas naujas aušinimo siurblys su termostatu.
Atlikas inteke-exhaust velenėlių modas, sumontuoti du išmetimo velenėliai.
Pipercross oro filtras standartinėje vietoje.
Sumontuotas našesnis kuro siurblys DeatschWerks DW200 255lph
Važiuoklė ir stabdžiai:
Visa važiuoklė pilnai perinkta visos šakės ir traversai buvo nusmėliuoti ir perdažyti. Visoje pakaboje sumontuotos poliuretaninės įvorės.
Pakeisti visi nauji ratų guoliai ir visi šarnyrai bei traukės.
Priekinis traveras su pakeista vairo kolonėlės giometrija pagal nb modelį pagamintas anglijoje Crapengineering firmoje.
Sumontuoti MeisterR ClubRace Coilovers su priekinėmis 12.5 kg/mm + Helper Springs ir galinėmis 7 kg/mm + Helper Springs spyruoklėmis.
Stabdžiai EBC raižyti ir grežioti stabdžių diskai su EBC Yellowstuff kaldėlėmis, perinkti pilnai visi suportai. Stabdžių žarnelės HEL Performance armuotos.
Galinis torsen tipo blokuotas diferencialas.
Praeitą rudenį naujai atliktas šiektiek agresyvesnis suvedimas.
Lengvi ir tvirti ratlankiai KRS RACING MONOBLOCK R15x6,5J. Gale sumontuoti su H&R 25mm praplatinimais.
Priekinės padangos praktiškai nauji Nankang AR-1 205/50 semi slick, galinės jau minimalus likutis Interstate DNRT 205/50 semislick.

Greičiausiai dar kažką pamiršau paminėti, bet mielai papasakosiu prie automobilio. Mažai besiderančiam galėsiu pridėti nemažai atsarginių dalių.